perjantai 14. elokuuta 2009

Kirjoittajat


Eli tässä me kerrotaan vähän syvemmin itsestämme.






Moona: The Queen of fashion (and words)!


Minun tyylini on laatikoimaton. Tyylini on erikoinen, välillä tyylikäs ja muodimukainen, välillä täydellinen katastrofi. Jälkimmäistä useimmiten. Kampaukset ovat kummallisia ja outoja, välillä mukavia. Työläitä ne ovat aina. Meikkauksessa kokeilen usein kaikenlaisia typeriä ja kokeilevia yhdistelmiä. Vaatteet ovat yleensä mustia, valkeita tai harmaita. Minulla olisi täysin erilainen tyyli jos minulla olisi penniäkään rahaa. ENSI KESÄNÄ KESÄTÖIHIN!


Harrastan kulttuuria, ilmaisutaitoa, lukemista, musiikkia ja yli-ihkuttamista.


Luonne on kai rohkea ja räväkkä. Varoitus kaikki asiat ovat minusta oikeasti parasta koko maailmassa. Tulevaisuudessa ajattelin käydä ilmaisutaidon lukion tai mennä ammattilukioon opiskelemaan muotia. Tämä siis tarkoittaa, että minusta saattaa tulla näyttelijä, trendsetter, stylisti ja muotisuunnittelija. :)




Emma: Little bitch from galaxy far, far away...


Tyylini on itse asiassa aika neutraali, en pukeudu aivan mihin tahansa. Pidän kuitenkin vaatteitten shoppailusta, se on ihan veressä. Lempivärejäni ovat erin sävyiset siniset, musta ja punainen. Käytän aika paljon T-paitoja ja huppareita. Myös myssyjen käyttämisestä on tullut tapa.


Luonteelta olen aika hiljainen ja huumorintaju on aika hyvä. Kavereitten kanssa huutelen tietenkin vaikka mitä suusta tulee. Voin myös sanoa, että olen erittäin sivistynyt ihminen (verrattuna Hannaan :)) ja tiedän aika paljon kaikesta jotain.


Harrastuksiini kuuluu pianon soittaminen, jota olen jo soittanut yli 5 vuotta. Myös hiphoppia olen tanssinut semmoiset 3 vuotta ja lukenutkin olen paljon näitten vuosien aikana. Lauleskelu yksinkin tai sitten kavereitten kanssa kuorona on hauskaa!


Tulevaisuuden suunnitelmia ei oikein vielä ole. Näyttelemisen ura on tietenkin ollut mielessä, mutta siitä ei oikein vielä ole suurempia suunnitelmia. Myös käsikirjoittaminen kuulostaa mukavalta. Kuitenkin lukioon on suunnitelmana mennä.






Hanna: Mad cheerleader, who´s smile is the prettiest one what you´ve ever seen!


No, mun tyyli on kohtuu värikäs ja ehkä hiukkasen verran sporttinen? Käytän paljon kuviollisia t-paitoja, mutta hupparit ja farkut on aikalailla kuviottomia. Tennarit jalassa kuljen ja siitäkös eräät saa syyn valittaa taas jostain. Lempiväreihin kuuluu vihree, oranssi, keltanen, punanen ja niin edelleen..


Harrastan kilpacheerleadingia, sitä olen jotain 2 vuotta harrastanut. Luen myös kirjoja jonkin verran, enimmäkseen Harry Pottereita, sitte mie piirtelenki melkolailla.. Sitte tuosta luonteesta. Joo, eli oon vissiin aika ilonen ihminen(kö?) ja kuulemma itsepäinen. Ja vähäsanainen olen, mutta sitä en kyllä itte oikein usko, sitten nuo sanoo että oon yliaktiivinen hullu.


Tulevaisuuden suunnitelmia en ole kauhesasti suunnitellut.. (kuulostipa järkevältä...) Mutta tykkään leipoa ja tehdä ruokaa. :) Vissiin meen lukioon sitten jonkun vuoden päästä.






Eiköhän siinä ollut ihan tarpeeksi tietoa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti