perjantai 14. elokuuta 2009

Moona täällä :) Päivän kuulumiset




Tänään oli kivaa. Käväistiin Citymarketissa hakemassa karkkipussit. Tuli paha olo ja naurettiin liikaa.
Koulussa ei ollut kovin rankkaakaan, onhan se kumminkin vasta kolmas koulupäivä. Tehtiin kaikkea kevyttä ja hauskaa.
Tein mielestäni kohtuu hyviä valinnais valintoja. Jotkut pikkujutut vain harmittavat ihan pikkuisen. Esimerkiksi, olisi pitänyt valita neljän tunnin käsityöt ja jättää kuvataide väliin. Köksään ja ilmaisutaitoon olen ihan tyytyväinen, vaikkakin ilmaisutaito on vasta keväällä. Onneksi olen samassa ryhmässä Emman kanssa.
Koulukuvaukset olivat pepusta. Oikeasti. Minun perttilasit (Nörttilasit, sellaset isot) Näytti siinä yksityiskuvassa pepulta. Ja ryhmäkuvassa mun vatsa varmaan ulkoni kilometrejä, no ei anneta näiden pikkujuttujen häiritä, eihän. Olihan mulla kumminkin kivat vaatteet päällä.
Keskittykäämme Nicola Finetin kevätmallistoon 2009. Kauniita meren sävyjä ja sievästi laskeutuvia malleja, juuri sitä mitä pitääkin keväällä olla. Ja unohtamatta syötävän seksikkäitä kenkiä. Tuli kylmät väreet. Hrr.
Toinen kuva on siis pariisin muotiviikoilta, keväältä ja kyseessä on Jean Paul Gaultierin (yksi suosikki suunnittelijoistani) UPEA kolttu. Helma on äärimmäisen sievä. :)
Huomenna ajattelin hieman kokkailla ja ottaa tyttöjen kanssa kuvia rakkaista vaatteista. :) Huomenna tai ylihuomenna saatte siis kuvia ja kuvatodisteita tyylistämme. Mekin odotamme sitä innolla. :) Öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti